HelpostiLaskun laskunlähetyspalvelun operaattori on laskujen lähetyksen osalta vaihtunut. Uutena operaattorina toimii PostNord Strålfors Oy.
Operaattorimuutoksen myötä virheellisiä verkkolaskutietoja ei enää automaattisesti korjata. Jos siis asiakkaasi verkkolaskutiedot ovat virheelliset, ei laskua pystytä enää toimittamaan onnistuneesti perille asti verkkolaskuna, ja saat tästä automaattisen virheilmoituksen. Toimi sitten seuraavasti:
- tarkasta asiakkaan verkkolaskuosoite
- korjaa verkkolaskuosoite asiakaskortille.
- lähetä verkkolasku uudelleen
Kuvalliset ohjeet verkkolaskuosoitteen korjaamiseen ja lisäämiseen löydät tästä linkistä: Verkkolaskut.
Kun asiakkaasi verkkolaskuosoite on korjattu asiakaskortille, ongelma ei toistu enää uudelleen. Näin myös laskunkierto nopeutuu jatkossa. Verkkolaskuosoite.fi -palvelusta on helppo tarkistaa vastaanottajien osoitetiedot.
Muutoksen myötä tukitiimimme pystyy palvelemaan asiakkaita entistä paremmin, sillä pystymme seuraamaan laskujen tilaa ja selvittämään vikatilanteita entistä nopeammin. Asiakaspalvelumme auttaa mielellään, jos sinulla on asiasta kysyttävää:
P. 09 425 50565
Email: tuki@helpostilasku.com
Muutos ei aiheuta toimenpiteitä eikä aiheuta lisäkustannuksia asiakkaille.
Kommentit
0 kommenttia
Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.