Tammikuun 2021 päivityksessä on HelpostiLaskua parannettu entisestään ja useita asiakkaiden toivomia ominaisuuksia on myös pystytty lisäämään ohjelmaan. Tässä artikkelissa on listattu versiopäivityksen uudet toiminnot, parannukset ja virhekorjaukset.
Uudet ominaisuudet
- Useita asiakkaita voi nyt poistaa kerralla
- Toiminnon löydät klikkaamalla Kaikki toiminnot / Asiakkaiden hallinta / Poista asiakkaita
- Toiminto löytyy myös Asiakkaat-näkymästä klikkaamalla Toiminnot / Poista asiakkaita
- Useita tuotteita voi nyt poistaa kerralla
- Toiminnon löydät klikkaamalla Kaikki toiminnot / Tuotteiden hallinta / Poista tuotteita
- Toiminto löytyy myös tuotteiden hakunäkymästä klikkaamalla Toiminnot / Poista tuotteita
- Useita laskuja voi nyt lähettää kerralla Certumille perintä- ja maksumuistutustoimenpiteitä varten
- Toiminnon löydät avointen laskujen hakunäkymästä klikkaamalla Toiminnot / Lähetä perintään
- Jos käytössäsi on useita tilinumeroja, voit asettaa oletustilinumeron asiakkaalle
- Kun asiakkaalle tehdään lasku, laskulla näkyy se tilinumero, johon tämän asiakkaan halutaan maksavan. Oletustilinumeron voit lisätä Asiakkaat-näkymästä klikkaamalla Toiminnot / Näytön asetukset.
Parannukset
- Kun teet laskua, tilausta tai tarjousta, voit hakea asiakkaan myös asiakasnumerolla heti laskun, tilauksen tai tarjouksen aloitusnäkymässä
- Laskun lähetyksessä näkyviä otsikoita on paranneltu
- Tuotteen excel-tuontiin ja -vientiin voit nyt lisätä viimeisimmän ostohinnan
- Kun teet laskua, tilausta tai tarjousta, voit hakea tuotteen EAN-koodin perusteella, esim. käyttämällä viivakoodinlukijaa
- Viiteaineistojen tuontiin, tarjousten ja tilausten liitteiden lisäykseen sekä alatunnisteiden ja logon lisäykseen on tehty käyttöliittymäparannuksia
- Parannuksia ja tarkistuksia laskun lähetykseen Certumille
Bugikorjaukset
- Korjaus tarjouksesta luotujen laskujen listaukseen, kun tarjouksesta luodaan laskua
- Kun poistat asiakkaan, tuotteen, varastotuotteen tai lähetyskiellon, ohjelma palaa edeltävään hakuun
Kommentit
2 kommenttia
Tuki-sivusto on muuten OK, mutta minulla oli vaikeuksia löytää omat avoimet keisini.
Pääsivun alussa saisi olla 'Omat aktiviteetit' painike.
Me käyttäjät kun olemme laiskoja etsimäään.
Hei Mikko! Kiitos viestistäsi. Tukisivujen yläreunasta löytyy tosiaan Kirjaudu sisään -painike, josta pääsee katsomaan omia tukipyyntöjään. Mutta minäpä tutkin hieman asiaa, että saisiko painikkeen siirrettyä järkevämpään paikkaan. Ehdotuksesi oli kyllä hyvä, kiitos! Terveisin, Suvi asiakaspalvelusta.
Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.